Παρασκευή, Απριλίου 27, 2007

Η Ακαδημία Αθηνών για το βιβλίο!

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! Βγήκε στη φόρα γιατί ένα μήνα τώρα μας έχουν πρήξει τα συκώτια οι μπλογκουπερασπιστές ότι και καλά το δημοσίευμα από το Παρόν της Κυριακής δεν ήταν, λέει, έγκυρο.

Έσπασε, φαίνεται, η Ακαδημία και αναγκάστηκε να δημοσιεύσει το τελικό πόρισμα που έστειλα στο υπουργείο.

Το έχουν βάλει στο Αντίβαρο

Τσακώστε ένα απόσπασμα

5. Συμπερασματικά, το κείμενο του διδακτικού εγχειριδίου
α. Δεν συμβάλλει στην ενίσχυση της εθνικής μνήμης και της ελληνικής αυτογνωσίας.
β. Eπιδεικνύει προχειρότητα κατά την προσέγγιση μείζονος σημασίας ζητημάτων του ιστορικού παρελθόντος και αδυναμία διακρίσεως του εκάστοτε ουσιώδους από το επουσιώδες.
γ. Παρουσιάζει ικανό αριθμό ανακριβειών, λαθών και παραλείψεων ουσιώδους συχνά σημασίας.

6. Στην τελική κρίση περί του εγχειριδίου οφείλει να αποδοθεί η επιβεβλημένη βαρύτης στην επιταγή του Συντάγματος για την ανάπτυξη μέσω της παιδείας της "εθνικής συνειδήσεως των Eλλήνων".


Ολόκληρο το πόρισμα

5 σχόλια:

Φειδίας είπε...

Και το τελικό, πιο "ευγενικό", κείμενο, πραγματικός ΚΑΤΑΠΕΛΤΗΣ.

Κάθε στοιχειωδώς γνώστης της Ελληνικής και έντιμος άνθρωπος αναγνωρίζει ότι η κριτική της Ακαδημίας είναι ΚΑΤΑΠΕΛΤΗΣ.

Και μόνο η εισαγωγή, δεν αφήνει περιθώρια. Δεν γίνεται λόγος απλώς για "λάθη". Η Ακαδημία αποφαίνεται ευθέως ότι:

Το βιβλίο αποτυγχάνει στα, μείζονα -έτσι τά χαρακτηρίζει- ζητήματα εθνικής σημασίας, τα οποία είναι θεμέλια, όπως σημειώνει της εθνικής αυτογνωσίας.

Αποτυγχάνει, επομένως, σημειώνει η Ακαδημία, στον κύριο σκοπό της Παιδείας και της Ιστορίας, όπως μάλιστα αυτός ορίζεται στο Σύνταγμα των Ελλήνων και καθορίζεται αναλυτικώς στο ΔEΠΠΣI.

Δεν μιλούμε για λάθη, Το βιβλίο πάσχει απολύτως στην φιλοσοφία του. Αποτυγχάνει απολύτως να ικανοποιήσει της θεμελιώδεις επιταγές του Συντάγματος και του ΔΕΠΠΣΙ. Δεν επιδέχεται διορθώσεις. Πάσχει
θεμελιωδώς και εξ ολοκλήρου, η δε διατήρησή του στην εκπαίδευση είναι εθνικώς επιζήμια, παράνομη και αντισυνταγματική.

Μετά την δημοσίευση της τελικής κρίσεως της Ακαδημίας, αν είχαν την παραμικρή τσίπα οι πολιτικάντηδες και τα μέλη του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, θα έπρεπε να υποβάλουν αμέσως τις παραιτήσεις τους. Όλοι. Τις παραιτήσεις τους. (Δεν μιλώ καν για διατήρηση του βιβλίου έστω και μία. Γι' αυτό, πλέον, θα όφειλε να επέμβει εισαγγελέας.)

Τουρκοφάγος είπε...

«Αν είχαν τσίπα», λες; Τσίπα;! Το άλλο με τον Τοτό, το ξέρετε;!!! Χαχα, αφού τα είπαμε για το βίντεο και τις λεπτομέρειες που δημοσίευσε το Αντίβαρο για την... τσίπα της συμμορίας! Ας το επαναλάβω.

Αν είχαν τσίπα τώρα, μετά την τελειωτική κεραμίδα που φάγανε από την Ακαδημία, θα είχαν και πριν. Θαυμάστε λοιπόν... τσίπα, της ξεδιάντροπης «προοδευτικής» μαφίας («επιστημονική ληστοσυμμορία» τούς χαρακτήρισε δημοσίως η καθηγήτρια του Παν. Αθηνών Μαρία Τζάνη!):

Η «επιστημονική ληστοσυμμορία» Ρεπούση-Λεωντσίνη και η διαπλοκή τους με το γενιτσαρικό σχολικό βιβλίο
Ποια τσίπα; Ούτε τα προσχήματα δεν τηρεί η μαφία των «προοδευτικών».

Ο Ευθυμίου και τα αφεντικά του διόρισαν τα μέλη του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, τους αξιολογητές και τους συγγραφείς των βιβλίων! Συγγραφέας του βιβλίου Ιστορίας της ΣΤ' Δημοτικού η Μαρία Ρεπούση. Αξιολογητής του βιβλίου η Α. Λεωντσίνη-Γλυκοφρύδη, φίλη της Ρεπούση και σύζυγος του καθηγητού της Παιδαγωγικής στο Πανεπιστήμιο Αθηνών Γ. Λεωντσίνη! Και η Ρεπούση και η Λεωντσίνη-Γλυκοφρύδη πήραν διδακτορικό από τον Γ. Λεωντσίνη, νυμφεύθηκε την μία, έδωσε εργασία στο γραφείο του επί χρόνια στην δεύτερη, και τίς προώθησε στο πανεπιστήμιο! Και στην μία ανατέθηκε η συγγραφή του βιβλίου, και στην άλλη η αξιολόγηση! Και το μαχαίρι και το πεπόνι!

Διαβάστε τις απίστευτες λεπτομέρειες της άθλιας αυτής διαπλοκής, στο Αντίβαρο:

"Το φιλί της γυναίκας-αράχνης: Η άλωση του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου από τη στρατευμένη αμάθεια "

Απίστευτο. Ανατριχιαστικό. Και σε αυτούς έχουν παραδώσει τα παιδιά μας να μάθουν γράμματα! Τα παιδιά μας!

Ανώνυμος είπε...

Μία "ασήμαντη" παρατήρηση, που ωστόσο διορθώνει ένα σημαντικό λάθος που κάνουν πολλοί και που γίνεται αιτία να ξεχνούμε το γιατί γράφτηκε το βιβλίο έτσι που γράφτηκε:

Γίνεται αναφορά σε ένα "αποτυχημένο" βιβλίο, στην εκ βάθρων "αποτυχημένη" φιλοσοφία του κ.λπ., αδικώντας έτσι ένα πολύ επιτυχηνένο βιβλίο, το οποίο θα είχε εκπληρώσει την αποστολή του, αν δεν συνέβαινε να το είχαν πάρει χαμπάρι.

Ναι, φίλοι μου, το βιβλίο και οι συγγραφείς δεν είναι καθόλου αποτυχημένοι, όπως πολλοί λέτε, αλλά αντιθέτως επικίνδυνα επιτυχημένοι, αρκεί βέβαια να αναλογιστούμε τι ήθελαν αν επιτύχουν με το βιβλίο αυτό. Αποτυχημένοι θα ήταν αν δεν είχαν καταφέρει να παραχαράξουν τόσο τεχνητά την ιστορία που ακόμη και με ένα μικρό κάπα στους Κλέφτες (επισήμανση Ζουράρι), να τους είχαν κάνει κοινούς κλεφτοκοτάδες. Δεν συμφωνείτε, λοιπόν, ότι τους αδικείτε λέγοντάς τους αποτυχημένους κι αυτούς και το βιβλίο, "ξεχνώντας" ή παρβλέποντας με τον τρόπο αυτό το τι ακριβώς ήθελαν να επιτύχουν; Η μόνη αποτυχία που τους καταλογίζω είναι ότι σε μερικά σημεία ("συνωστισμός" στο λιμάνι της Σμύρνης) το παράκαναν και προδόθηκαν.

Greg είπε...

Το έκαναν γαργάρα το κείμενο της Ακαδημίας οι εκσυγχρονιστές μας. Επιμένουν στα ίδια φληναφήματα. Αλλά τους έχει στοιχίσει όσο δεν φαντάζεστε. Δια του βιβλίου υπέστησαν το "ξεβράκωμα" του ιδεολογικού τους φασισμού, δια του βιβλίου έχουν αναγκασθεί σε πολιτικές εκτροπές, δια του βιβλίου θα τιμωρηθούν για όλα όσα έχουν επιφέρει "σε τούτα δώ τα μάρμαρα".

Ανώνυμος είπε...

Εν τω μεταξύ, η κυβέρνηση Καραμανλή φαίνεται να μην μπορεί να αντιταχθεί στις οδηγίες που προφανώς έχει πάρει για το βιβλίο, διαφορετικά δεν εξηγείται πώς παραβλέπει το πολιτικό κόστος που αρχίζει να έχει γι αυτόν και το κόμμα του, γιατί διατηρεί την Γιαννάκου ακόμη στο πόστο της και γιατί η τελευταία επιμένει να ισχυρίζεται ότι «θα γίνουν αλλαγές, αλλά το βιβλίο δεν θα αποσυρθεί» και ότι τις αλλάγές θα τις κάνει η ίδια συγγραφική ομάδα εφ' όσον τις εγκρίνει!!. Για να γίνουν οι απαιτούμενες αλλαγές, θα χρειασθούν περισσότερα έξοδα, παρά να γράψουν ένα καινούριο βιβλίο και το αποτέλεσμα θα είναι ασφαλώς υποδεέστερο. Πού στηρίζεται το θράσος της Ρεπούση & (αφα)Σιας, γιατί κανείς δεν μπορεί να τους κουνήσει από την θέση τους (ως συντάκτες του βιβλίου εννοώ); Τι τέλος πάντων παίζεται στην πλάτη μας και στην πλάτη των παιδιών μας; Τι διάολο, σε ολοκληρωτικό κράτος ζούμε και δεν μπορούμε να μάθουμε τι γίνεται στη χώρα μας;