Τρίτη, Φεβρουαρίου 10, 2009

Φοβούνται τον Χριστόδουλο ακόμη και νεκρό!

Αυτό το είδατε ή σας ξέφυγε;;;;;;

http://www.paron.gr/v3/new.php?id=37536&colid=&catid=26&dt=2009-02-01


Φοβούνται τον Χριστόδουλο ακόμη και νεκρό!

Σελίδες: 1


Αλγεινή εντύπωση και θύελλα αντιδράσεων στο συνοδικό κτίριο προκάλεσε η απόφαση του θεολόγου Αλ. Κατσιάρα, ο οποίος έχει αναλάβει τη διεύθυνση του ραδιοφωνικού σταθμού της Εκκλησίας, να μην κάνουν οι δημοσιογράφοι και οι παραγωγοί του σταθμού κάποια «ιδιαίτερη αναφορά» στον Μακαριστό Χριστόδουλο την ημέρα που συμπληρώθηκε ένας χρόνος από τον θάνατό του. Οι αντιδράσεις των εργαζομένων, όπως ήταν φυσικό, ήταν έντονες, καθώς ο Χριστόδουλος ήταν ο Αρχιεπίσκοπος που άκουσε τα προβλήματά τους και έδωσε μεγάλη σημασία στα ΜΜΕ της Εκκλησίας. Ο κ. Κατσιάρας για να μπορέσει να ξεπεράσει τις δικαιολογημένες αντιδράσεις επικαλούνταν εμπιστευτικά ότι η απόφασή του οφείλεται σε «άνωθεν» ρητή εντολή του Αρχιεπισκόπου. Τελικά από φόβο ότι το συμβάν θα έπαιρνε μεγάλες διαστάσεις αποφασίστηκε να γίνουν κανονικά τα προγραμματισμένα αφιερώματα. Γιατί τόσο μένος Μακαριώτατε για τον Μακαριστό Χριστόδουλο; Τόσο πολύ ταράζει την ησυχία σας η αγάπη του κόσμου για τον Χριστόδουλο; Σας στενοχωρεί ότι ακόμη και τώρα ο κόσμος δεν τον ξεχνάει; Παρ' όσα κάνετε για να ξεχαστεί... Μέχρι και στα κρυφά πήγατε στο νεκροταφείο να κάνετε το τρισάγιο... Γιατί δεν είχατε, Μακαριώτατε, ανακοινώσει τη μέρα και την ώρα που θα γινόταν; Και γιατί δεν πήρατε μαζί σας όλη την Ιερά Σύνοδο; Γιατί τόση μικροψυχία;

27 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μάρκο, έχεις e-mail;

ένας ανγνώστης σου

Ανώνυμος είπε...

Τσάκο ρε αναγνώστη το e-mail μου!

markoseu@yahoo.gr

Να ξέρεις ότι δεν μπαίνω πολύ συχνά.

Ανώνυμος είπε...

ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ, ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΜΕΤΑ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΙΓΑΣΕΙ Η ΑΝΤΙΠΑΘΕΙΑ ΚΑΙ Η ΕΜΠΑΘΕΙΑ ΚΑΠΟΙΩΝ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ. ΑΝ ΡΙΞΕΤΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΟ ΤΙ ΑΠΑΞΙΩΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ BLOGS (π.χ. Ο ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ "ΡΟΪΔΗΣ") ΘΑ ΤΟ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΤΕ ΕΥΚΟΛΑ...

Ανώνυμος είπε...

Σού στειλα ένα μέηλ. Τσέκαρέ το λίγο.

Ανώνυμος είπε...

@ Πεμ Φεβ 12, 02:18:00 μμ 2009

Ανώνυμε, θα σου πω ένα μυστικό, αλλά να μην το πεις πουθενά. Ο Ροΐδης είναι ο Μάρκος. Μπορεί να μην το θυμάται ούτε ο ίδιος, διότι είναι διχασμένη προσωπικότητα, αλλά δεν έχει σημασία. Συνέχισε να κάνεις παιχνίδι!

Κάποιος που το ξέρει καλά.

Ανώνυμος είπε...

Γεια σου ρε ανώνυμε τελευταίε!

Σε πάω!

Που με κατάλαβες ρε θηρίο;

Βουλωμένο γράμμα διαβάζεις!

- Κάποιος που το ξέρει καλύτερα :)

Ανώνυμος είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ

metallica είπε...

Αυτος ο Ιερωνυμος ειναι πολυ κατωτερος των περιστασεων.Σημερα γιναμε μαρτυρες αποπειρας λασπολογησης του με θαραλεα φωνη Ιεραρχη Ανθιμου.

Ανώνυμος είπε...

metallica, πού αναφέρεσαι. Συγχαρητήρια για το ιστολόγιό σου (Καποδίστρια).

metallica είπε...

http://www.enet.gr/online/online_text/c=110,dt=22.02.2009,id=7594148
αυτο εννοουσα

Ανώνυμος είπε...

Μάρκο, κάτι πρέπει να γίνει με τους 1500 αρχιμανδρίτες της Εκκλησίας της Ελλάδος που ιερουργούν και είναι προϊστάμενοι ενοριών σε Εκκλησίες στις μεγάλες πόλεις(Αθήνα, Θεσσαλονίκη και αλλού). Η γνώμη μου είναι ότι πρέπει να γυρίσουν και να εγκαταβιώνουν ΜΟΝΙΜΑ στα μοναστήρια στα οποία είναι τυπικά και μόνο εγγεγραμμένοι. Η παρουσία τους, άγαμοι όντες, στον κόσμο γίνεται αφορμή για πρόκληση διάφορων σκανδάλων(ηθικού περιεχομένου έχουμε ακούσει και διαβάσει τόσα και τόσα) και η άτακτη διαγωγή κάποιων αρχιμανδριτών απομακρύνει ανθρώπους από την Εκκλησία. Πότε επιτέλους οι αρμόδιοι Ιεράρχες θα λάβουν την απόφαση να περιορίζονται οι αρχιμανδρίτες σε μοναστήρι και να μην κυκλοφορούν στις πόλεις ανάμεσα στους πιστούς? Μακάρι να κάνει κάτι ο Ιερώνυμος προς αυτή την κατεύθυνση αλλά δεν το βλέπω. Δυστυχώς.....

Ανώνυμος είπε...

Ω, Γραμματείς και Φαρισαίοι, υποκριταί.

Το μόνο σκάνδαλο είναι ότι η εκκλησία απαγορεύει στους ανθρώπους αυτούς να γαμούν, όπως όλοι οι φυσιολογικοί άνθρωποι. Με ποιο δικαίωμα επεμβαίνει η εκκλησία στους νόμους της φύσεως; Στην προτεσταντική εκκλησία που όλοι, ασχέτως βαθμού ιεροσύνης, επιτρέπεται ναι είναι παντρεμένοι, όπως και στα πρωτοχριστανικά χρόνια, δεν είναι καλύτερα;
Ποιος απαγόρευσε στους ανθρώπους αυτούς να γαμούν; Κάτι ελεεινοί, ανέραστοι και ως εκ τούτου κομπλεξικοί "άγιοι πατέρες" (του κώλου), που θεώρησαν τους εαυτούς των θεόπνευστους (my ass) και εξουσιοδοτημένους να παρεμβαίνουν και στα έργα του Θεού ακόμη. Και υπάρχουν σήμερα, εν έτει 2009 μΧ, ζώα που μιλούν για σκανδαλισμό ποιμνίου κλπ. Ούστ ρε!

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμε, σου επιστρέφω το χαρακτηρισμό ζώο διότι σου ταιριάζει απόλυτα αν κρίνω από το περιεχόμενο του σχολίου σου. Εξέφρασα απλά την αγωνία πάνω σ' αυτό το θέμα που έχει να κάνει με την ηθική κάποιων κληρικών. Εσύ όμως που προφανώς είσαι εκτός Εκκλησίας πήρες αφορμή να χύσεις το δηλητήριο σου. Δεν δικαιούσαι να μιλάς διότι αυτό είναι εσωτερικό θέμα και απασχολεί μόνο τα μέλη της. Εσύ μάλλον είσαι άθεος, υλιστής, αντίχριστος και εχθρός της Εκκλησίας. Σε λυπάμαι...

Ανώνυμος είπε...

Αν κρίνω απ’ αυτά που γράφεις, ....Captain (sic), είσαι θεούσα που μόνο την εκκλησία δεν βοηθά με τις παρωπίδες της. Οι άνθρωποι αυτοί είναι .... άνθρωποι κι έχουν «ανάγκες», τις οποίες έδωσε ο Θεός στον άνθρωπο. Εάν εσύ και πολλοί άλλοι σαν κι εσένα έχετε βρει τρόπο να ... αυτοεκτονώνεσθε, πρόβλημα σας. Δεν έπεται, όμως, ότι αυτό πρέπει να κάνει και ο αρχιεπίσκοπος ή ο πατριάρχης.
Αν λοιπόν όντως ενδιαφέρεσαι, κομπλεξικό ανθρωπάκι, να μην υπάρχουν σκάνδαλα στην εκκλησία απ’ αυτά που εσύ εννοείς, τότε πρέπει να επιτραπεί και στους κληρικούς, ασχέτως βαθμού ιεροσύνης, να παντρεύονται. Δεν είναι καθόλου περίεργο, αν σε ένα μοναστήρι που εγκαταβιούν μόνον άνδρες, να είναι οι μισοί πισωγλέντες. Λέει πουθενά το Ευαγγέλιο να ζεις ζωή αφύσικη; Ποιος είσαι εσύ και όλοι δαύτοι που έγιναν βασιλικότεροι του βασιλέως κι έβαλαν τα γυαλιά στον Χριστό; ΞΥΠΝΑ, ΖΩΟ!

Ανώνυμος είπε...

Επειδή είστε και οι δύο εκτός γραμμής ή για να το πω αλλιώς είστε οι δύο όψεις του ΙΔΙΟΥ νομίσματος, θα σας παρακαλούσα να ασχοληθείτε με κανένα άλλο θέμα. Ασχοληθείτε, ας πούμε, με τους Βραχμάνους άμα γουστάρετε. Αφήστε μας εμάς ήσυχους.

Ανώνυμος είπε...

Μάρκο, γιατί δεν μας λες κι εσύ την γνώμη σου; Να «σας» αφήσουμε ήσυχους, ΠΟΙΟΥΣ; Εδώ μιλάμε για ένα βασικό ζήτημα, το οποίο θα αποτρέψει ροζ σκάνδαλα από την εκκλησία. Μα είναι δυνατόν να ζητάς από νέους και υγιείς ανθρώπους να ζήσουν χωρίς να πηδήξουν σε όλη τους την ζωή; Κάτσε, ρε φίλε, ποιος τα είπε αυτά και με ποιανού ενττολή;

Ανώνυμος είπε...

Aνώνυμε, σου επιστρέφω το χαρακτηρισμό ΖΩΟ διότι ταιριάζει απόλυτα σε έναν αντίχριστο, άθεο, υλιστή, αντορθόδοξο, κακόδοξο, όπως εσύ, που δήθεν ενδιαφέρεται για το καλό της Εκκλησίας. Eξάλλου από το λεξιλόγιο σου φαίνεται ότι είσαι άθεος , αντίχριστος και εκτός Εκκλησίας. Μάθε λοιπόν βρωμόστομε ανώνυμε ότι οι αρχιμανδρίτες οι επίσκοποι κτλ είναι άγαμοι επειδή οι μεν πρώτοι ανήκουν στην τάξη των μοναχών(με δική τους επιλογή) οι δε επισκοποι για τον επιπλέον λόγο ότι έτσι αποφάνθησαν οι Οικουμενικές Σύνοδοι με την έμπνευση και το φωτισμό του Αγ. Πνεύματος. Αν όλοι αυτοί "οι νέοι και υγιείς" θέλουν να ζήσουν τη ζωή τους "πηδώντας" τότε δεν θα εισέλθουν στις τάξεις του άγαμου κλήρου ούτε και κανένας τους αναγκάζει να το πράξουν. Από τη στιγμή όμως που θα μπούν οφείλουν να συμμορφώνονται με κάποιους κανόνες που η Εκκλησία έθεσε εδώ και αιώνες.

Ανώνυμος είπε...

Τι λες, ρε καπετάνιε, σοβαρολογείς; Εγώ και φιλόχριστος είμαι και το καλό της εκκλησίας θέλω. Αλλά ποιος μου λέει εμένα ότι όλοι δαύτοι είχαν την επιφοίτηση του Αγίου Πνεύματος; Οι πρωτοχριστιανοί ζούσαν ή όχι βίον έγγαμο; Με ποιο δικαίωμα τα άλλαξαν αυτά οι Οικουμενικές Σύνοδοι, τότε που η Εκκλησία του Χριστού είχε πια χάσει την αληθινή της αποστολή και είχε ήδη διαπλακεί με την κοσμική εξουσία, δεχόμενη να γίνει στιλοβάτρια του Ρωμαίου Αυτοκράτορα Κωνσταντίνου του Μεγάλου, τον οποίον αποδέχτηκε ως κεφαλή της, κατά το πρότυπο των Ρωμαίων Αυτοκρατόρων (Pontifex Maximus), ένα πρότυπο που 1200 χρόνια μετά ακολούθησε ο Ερρίκος ο Η' στην Αγγλία και μετά ο Πέτρος ο Μέγας στην Ρωσία; Το πρότυπο δηλαδή του Καισαροπαπισμού; ΞΥΠΝΑ ΖΩΟ!

Ανώνυμος είπε...

Aνώνυμε, πες μας σε παρακαλώ σε ποιά Αίρεση ανήκεις. Είσαι (ψευδο)μάρτυρας του Ιεχωβά ή ανήκεις σε κάποια αντιτριαδική προτεσταντική παραφυάδα? Κακόδοξε....

Ανώνυμος είπε...

Εμένα δεν μου καλοκάθονται ούτε αυτά που λέει ο ένας, ούτε ο άλλος. Και τα δύο είναι αταίριαστα και ασυνεπή με τον εαυτό τους. Είτε δεν ενδιαφέρεστε πραγματικά για την Εκκλησία και το "παίζετε" για να βγάλετε δεν ξέρω γω τι, είτε εκφράζετε όντως κάποια παραφυάδα.

Τέλος πάντων, επειδή ποτέ δεν μπορεί να ξέρει κανείς (ειδικά για τον ...Καπετάνιο), να πω:

δεν έχω καμία αντίρρηση οι άγαμοι αρχιμανδρίτες να "κυκλοφορούν" στις πόλεις. Αυτό που απάντησες στον Ανώνυμο, απαντάει και στο αρχικό σου ερώτημα. Το να είναι πειρασμός δίπλα ή παραδίπλα, δεν κάνει καμία διαφορά.

Ανώνυμε, το Pontifex Maximum είναι ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΓΕΝΕΣΤΕΡΟ του Κωνσταντίνου, και είναι και του Πάπα της Ρώμης, όχι Αυτοκράτορα!! Τι είναι αυτά που λες; που τα διάβασες;

Να πω και για το θέμα που έθεσε ο Ανώνυμος αν και ούτε εγώ έχω πειστεί για το καλό των προθέσεών του.

Όχι, δεν συμφωνώ να νυμφεύονται (αυτή είναι η σωστή λέξη) οι κληρικοί ανώτατης βαθμίδας. Για φαντάσου ο Αρχιεπίσκοπος να έχει γυναίκα και παιδιά;

Ανώνυμος είπε...

@ Μάρκο

Το Pontifex Maximus είναι τίτλος που είχε κάθε Ρωμαίος Αυτοκράτορας και τον οποίο συνέχισε να έχει και ο Κωνσταντίνος ο Μέγας, αφού ήταν και αρχηγός της εκκλησίας, όπως είναι και ο εκάστοτε Άγγλος (Βρετανός πλέον) βασιλιάς, από τον Ερίκο τον Η’ και μετά. Το γεγονός ότι μπορεί ο τίτλος να μην ήταν εν χρίσει πια ήδη μερικά χρόνια πριν τον Κωνσταντίνο, δεν αναιρεί το γεγονός ότι ο Αυτοκράτωρ, κατά τα ρωμαϊκά πρότυπα, ήταν και αρχηγός της εκκλησίας.
Βεβαίως τον τίτλο αυτό φέρει και ο Πάπας της Ρώμης.

>Για φαντάσου ο Αρχιεπίσκοπος να έχει γυναίκα και παιδιά;<
Γιατί όχι γυναίκα τουλάχιστον; Ρε Μάρκο, καλύτερα είναι να τον κτυπά, ή να είναι πισωγλέντης; Χριστός κι Απόστολος δηλαδή!
Πρέπει να ανήκει κανείς σε αίρεση για να υποστηρίζει μερικά λογικά πράγματα; Δεν απάντησε κανείς σας όμως στην παρατήρησή μου ότι και οι μαθητές του Χριστού έγγαμοι ήσαν, όπως και οι ιερείς όλοι τα πρωτοχριστιανικά χρόνια. Αυτά τα περί αγαμίας καθιερώθηκαν αργότερα, μάλλον επί Βυζαντίου και δεν είμαι βέβαιος αν αυτοί που τα επέβαλαν ήσαν φυσιολογικοί, ή μισογύνηδες, ή ακόμη και τερψίπρωκτοι. Δεν απαντήσατε καθόλου στο γιατί πρέπει οι αρχιμανδρίτες να υφίστανται το μαρτύριο της αποχής και να βαράνε κοκό, διότι το βαράνε σίγουρα, δεν γίνεται αλλιώς, αφού την γενετήσια ορμή έδωσε ο ίδιος ο θεός στον άνθρωπο; Δηλαδή όλοι αυτοί οι «θεόπνευστοι» που λέει και ο captain παραπάνω, αποφάσισαν διαφορετικά από τον Θεό;

Ανώνυμος είπε...

Μάρκο, ο Μ. Κωνσταντίνος ΔΕΝ ήταν αρχηγός της Εκκλησία όπως παραπλανητικά και ψευδώς ισχυρίζεται ο Ανώνυμος που εξακολουθεί να μην μας απαντά αν και σε ποια αίρεση ανήκει. Ο Μ. Κωνσταντίνος απλά και τιμητικά προήδρευε των εργασιών της Α' Οικουμενικής Συνόδου όπως έκαναν και οι μεταγενέστεροι αυτοκράτορες της Ρωμανίας(ανατολικού ρωμαϊκού κράτους) που τόσο πολύ μισούν οι κάθε είδους "διαφωτιστές", άθεοι και προτεσταντίζοντες. Επίσης πρέπει να σου πω ότι ενδιαφέρομαι πραγματικά για την Εκκλησία και απορώ πως εκφράζεις μία τέτοια μομφή για μένα. Απλά εκφράζω την αγωνία μου για το γεγονός ότι άνθρωποι που έχουν ταχθεί να υπηρετήσουν την Εκκλησία σαν μοναχοί, βρίσκονται, κατέχοντας το οφίκιο του Αρχιμανδρίτη, στον κόσμο , προΐστανται σε ενορίες, κυκλοφορούν μέσα στην ανωνυμία του πλήθους των μεγάλων πόλεων και γενικά αντιμετωπίζουν καταστάσεις όπου καλύτερα θα ήταν αν στη θέση τους βρίσκονταν έγγαμοι κληρικοί. Η Εκκλησία πρέπει να δει σοβαρά αυτό το θέμα και να αποφασίσει να περιορίσει στο μοναστήρι που είναι εγγεγραμμένους τους κληρικούς που φέρουν το μοναχικό σχήμα και είναι αρχιμανδρίτες.Αυτή είναι η σωστή λύση κι όχι αυτή που προτείνει ο ανώνυμος να καταργηθεί ο μοναχισμός και να παντρεύονται όλοι. Αλλά μια που επικαλείται τα πρωτοχριστιανικά χρόνια θα του θυμίσω ότι μοναχισμός(άγαμοι δηλαδή ιερείς και ρασοφόροι) υπάρχει ήδη από τα μέσα του 3ου αιώνα στη Θηβαϊδα της Αιγύπτου. Επομένως έγγαμοι και άγαμοι συνυπάρχουν από τους πρώτους χριστιανικούς αιώνες και οτιδήποτε άλλο λέγεται είναι ψευδές , αιρετικό και εκ του πονηρού.

Ανώνυμος είπε...

Constantine however still maintained the title of Pontifex Maximus, which emperors bore as heads of the pagan priesthood. Writing to Christians, Constantine made clear that he believed he owed his successes to the protection of the Christian High God alone.

Peter Brown, The Rise of Christendom 2nd edition (Oxford, Blackwell Publishing, 2003) p. 60

_________________________________

"Ο Μ. Κωνσταντίνος απλά και τιμητικά προήδρευε των εργασιών της Α' Οικουμενικής Συνόδου όπως έκαναν και οι μεταγενέστεροι αυτοκράτορες της Ρωμανίας(ανατολικού ρωμαϊκού κράτους)"

Ακριβώς, ΠΡΟΗΔΡΕΥΕ, επειδή ήταν αρχηγός της επίσημης κρατικής θρησκείας. Σήμερα, προεδρεύει, έστω και τιμητικώς, ο ΠτΔ στην ΔΙΣ;
Η εκκλησία στην υπηρεσία της κοσμικής εξουσίας, απόλυτα διαπεπλεγμένη μαζί της, ως μη όφειλε, αν ήθελε να ακολουθεί τις διδαχές της "φυσικής" Κεφαλής της, που δεν είναι άλλη από τον ίδιο τον Χριστό. Εκείνος ήταν υπεράνω και πέραν πάσης κοσμικής εξουσίας. Τελεία και παύλα.

___________________________________

Απάντηση δεν έδωσες ούτε εσύ, ούτε ο Μάρκος, στο ερώτημά μου "Με ποιανού το δικαίωμα -on whose authority, αν δεν καταλαβαίνεις ελληνικά, ... Captain- οι όποιοι άνθρωποι επιτρέπουν ή απαγορεύουν πράγματα αντίθετα με την θέληση του Δημιουργού. Η αίρεσή μου είναι ότι δεν δέχομαι τέτοιου είδους αυθαιρεσίες που είναι αντίθετες προς την φύση του ανθρώπου, δι ο και όταν εφαρμόζονται, ή οδηγούν σε "σκάνδαλα" (στην καλύτερη των περιπτώσεων), ή σε διεστραμμένες καταστάσεις.

Ανώνυμος είπε...

Πάντως δεν έχω καταλάβει ακόμα για ποιον λόγο μπορεί να θεωρεί κανείς τους μοναχούς ή γενικότερα τους ιερωμένους ως τόσο αδύναμους χαρακτήρες που ενώ μπορούν να απαρνούνται τόσες "κοσμικές" χαρές να μην μπορούν να αντιστέκονται στην σαρκική ηδονή.

Δεν είναι υποχρεωτική η αγαμία. Επιλογή είναι. Δεν θα γίνουν όλοι ανώτεροι κληρικοί. Υπάρχουν χιλιάδες έγγαμοι κληρικοί.

Δεν είναι υποχρεωτικός ο μοναχισμός.

Εφόσον όμως πάρει κανείς έναν δρόμο, τον πήρε.

Αυτή είναι η δική μου γνώμη και νομίζω ότι απλώς λέω τα αυτονόητα.

Ανώνυμος είπε...

Mάρκο, εγώ θα το θέσω διαφορετικά: Γιατί πρέπει να στερούνται οι μοναχοί τις σαρκικές απολαύσεις; Και δεν είναι μόνον οι μοναχοί, οι οποίοι στο κάτω-κάτω της γραφής, έχουν και μία άλφα λόξα. Το φαινόμενο του μοναχισμού, είναι αμφιλεγόμενο και συζητείται στην ψυχιατρική. Είναι και όλοι εκείνοι που έγιναν κληρικοί πριν νυμφευθούν.
Για κοίτα τώρα την πράγματι θλιβερή περίπτωση του μοναχού, που τον κατηγορούν 17 (;) ότι τους βίαζε όταν ήσαν καλογεροπαίδια. Εντάξει, ξέρω ότι υπάρχουν και έγγαμοι που έχουν υποπέσει στο παράπτωμα της παιδεραστίας και όχι μόνο, αλλά η στέρηση το κάνει πιθανότερο. Γιατί στο Άγιον Όρος απαγορεύονται τα θηλυκά ζώα;

Περιττό να πω ότι συμφωνώ με τον Ανώνυμο.

Ανώνυμος είπε...

Έχουμε τρελλαθεί τελείως νομίζω.

Ρε σεις, είμαστε και στη Σαρακοστή. Έχετε αναρωτηθεί γιατί οι πιστοί (όχι μόνο οι μοναχοί ή η κληρικοί, αλλά όλοι υποτίθεται οι πιστοί) κάνουν νηστεία 40 μέρες; γιατί κάνουν το ίδιο πριν τα Χριστούγεννα, πριν της Κοιμήσεως της Θεοτόκου; κάθε Τετάρτη και Παρασκευή; Γιατί να μην "απολαύσουν το κρέας, τα γαλακτοκομικά";

Τι να κάνουμε ρε παιδιά. Επιλογές είναι αυτές.

Το ήξερε ο άλλος ότι εκάρη πριν νυμφευθεί, δεν το ήξερε;

Ανώνυμος είπε...

Νηστεύουμε, Μάρκο, διότι και ο Χριστός νήστευσε 40 ημέρες στην έρημο. Η νηστεία υποτίθεται ότι "καθαρίζει" τον νου και βοηθά στην προσευχή και την εργασία ακόμη. Είναι κάτι που εφαρμόζεται σε όλες τις θρησκείες ανεξαιρέτως.

Η νηστεία δεν είναι ισόβια, όπως η αγαμία κι εδώ είναι η διαφορά. Χωρίς κρέας και γαλακτοκομικά ζεις για 40 ημέρες. Και για όλη σου την ζωή ακόμη (υπάρχουν τόσοι χορτοφάγοι στον κόσμο). Χωρίς "κοκό" ζεις, αλλά όχι φυσιολογικά. Όταν εκάρη το ήξερε και Θεός ξέρει γιατί το έκανε. Επάγγελμα; Μάλλον, δι ο και δεν τηρούν πολλοί την αγαμία. Άραγε, ο Θεός που του έδωσε τις σεξουαλικές ορμές, θέλει κάτι τέτοιο, ή αυτό προέρχεται από λανθασμένη (διεστραμμένη;) περί αγνού βίου αντίληψη και αντιβαίνει τους φυσικούς (θείους) νόμους;
Χαίρομαι που κι άλλος συμφωνεί μαζί μου και βέβαια δεν είναι μόνον αυτός.